Besvarat

"Samtal till utlandet" på min faktura

  • 8 April 2019
  • 2 svar
  • 587 visningar

Två av mina fakturor har en post som jag inte är överens med.
Den första daterad 20190203 med "Samtal till Utlandet!" på 56,29 brydde jag mig inte eftersom jag tyckte det var mer jobb än belöning att överklaga!!!!
När nu jag får nästa faktura, daterad 2019-04-03, med utlandssamtal till en kostnad av 61,57 kr måste jag reagera! Jag har inte ringt utlandssamtal varken i februari eller i mars!! Därför vill jag ha underlag för er debitering!!
Hälsningar
Barbro W

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Erik 8 April 2019, 18:19

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Varmt välkommen hit och tack för din fråga! ☺️

Om du vet att du inte har ringt till utlandet vill jag börja med att be dig titta på samtalsspecifikationen.
Du kan enkelt hitta det via Mitt3 på webben.

  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj fliken "Faktura" och klicka på "Visa Faktura"
  3. Klicka på fliken "Samtalsspecifikation"
  4. Leta efter rubriken "Samtal till utlandet"
Där bör du se de eventuella samtal ringda till utlandet. Det framår även vilket nummer och land du har ringt. Se om du känner igen numret? Har varit med om att man har råkat skriva in några siffror för mycket och hamnat hos någon utomlands. Jämför gärna med din samtalshistorik i mobilen.

Om du inte känner igen numret är du välkommen att kontakta vår kundservice som kan hjälpa dig vidare i ärendet. ☺️
Ber om ursäkt! Var inte medveten om att det kostade extra att ringa till Norge! Tidigare faktura med utlandssamtal bryr jag mig inte om att forska i!!
Tack för hjälpen!!!!

Svara