Besvarat

Sci director

  • 3 February 2023
  • 2 svar
  • 23 visningar

Får inte till autogiro eller efaktura, ni hänvisar till att man ska anmäla till banken men de hittar inte Hi3GAccess AB.

icon

Bäst svar av JeppePeppe 15 February 2023, 11:46

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @GPetersson 

Det låter konstigt att du inte hittar det du . Vilken bank har du ?

 

På min bank “ Länsförsäkringar “ ser jag det genom → Betalningar → Autogiro → Teckna nytt → Sök “hi3g” och kategori “tele” .

 

 

/F

Användarnivå 7
Emblem +36

Halloj @GPetersson!

Går det inte med det som @frodrik91 skickade, så går det även att ansöka om autogiro direkt via Mitt3. Har du Swedbank är det viktigt att ange de 4 första siffrorna i clearingnumret och alltså exkludera den 5:e siffran helt och hållet.

Läs mer om hur du gör på Mitt3 här (skrolla ned lite).

Hoppas att det löser sig för dig! 😊

Svara