Jag har PIn och Pukkod från kortet simkortet satt i. Men SIM koden fungerar inte
Bäst svar av frodrik91
Visa originalJag har PIn och Pukkod från kortet simkortet satt i. Men SIM koden fungerar inte
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 🙂,
Har kortet blivit aktiverat när du fått det ?
Om du loggar in på Mitt3 i App eller Webbläsare . Och går till → Abbonemang → Ditt telefonnummer → Abonnemangsdetaljer → SIM-kortsnummer (Där ska ditt sim-korts nummer , samt telefonnummer stå . ) så du kan jämföra så det stämmer. Här ser du även PUK-Koden ifall Pin-Koden har blivit spärrad.
Har du glömt pinkoden kan du slå in fel kod tre gånger , så kan du hämta din “PUK-Kod “ genom att Logga in på Mitt3 i app eller webbläsare . Därefter skapar du ett nytt PIN-Kod nummer om så önskas .
/F
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.