Besvarat

Skjuta fram faktura

  • 29 October 2018
  • 4 svar
  • 463 visningar

Hej, Skulle jag kunna få betala min faktura nästa månad? 

icon

Bäst svar av Tretin 29 October 2018, 09:24

Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hej @Mossimamma!

Varmt välkommen till vårt härliga 3Community! :)

Häröver 3Community kan du inte få hjälp med kundservice så som att skjuta fram sin faktura som du skrivit. I detta forum kan man ta hjälp av varandra, diskutera ämnen eller annat spännande som händer.

När det kommer till kundservice så måste man fortfarande kontakta oss för att få hjälp med det. Du kan hitta hur du kontaktar oss här på vår hemsida.

Hej!
Mitt namn är Karam Darag, jag har ett abbonemang hos er, mitt person nummer är 19xxxxxx-xxxx. Jag undra om jag kan skjuta upp min faktura tills nästa månad? så betalar jag den fakturan som kommer då också i oktober. O betalar dom två direkt när jag får lön den 27. Hade varit jätte snällt om ni kunde hjälpt mig och skjuta upp denna fakturan bara, det kommer aldrig hända igen bara frågar en gång nu. Hade varit jätte snällt. Mvh Karam Darag

Hej!
Mitt namn är Karam Darag, jag har ett abbonemang hos er, mitt person nummer är 19xxxxxx-xxxx. Jag undra om jag kan skjuta upp min faktura tills nästa månad? så betalar jag den fakturan som kommer då också i oktober. O betalar dom två direkt när jag får lön den 27. Hade varit jätte snällt om ni kunde hjälpt mig och skjuta upp denna fakturan bara, det kommer aldrig hända igen bara frågar en gång nu. Hade varit jätte snällt. Mvh Karam Darag

 

Användarnivå 7
Emblem +40

@karam darag Hej,

 

till att börja med rekommenderar jag inte att publicera personuppgifter på ett publikt forum. 


När det gäller betalning av din faktura, behöver du kontakta Tres kundservice som kan hjälpa dig att se detta. Du hittar kontaktuppgifter här.

Svara