Skip to main content
Svar

Slutbetalning Mobiltelefon

  • June 14, 2024
  • 1 svar
  • 205 visningar

Jag betalade in 7000kr för slutbetalning mobiltelefon men detta fungerar inte utan speciell slutfaktura. Skickas pengar åter till mitt Konto? Jag vill ha kvar abonnemang hos er, som vanligt. 

La till summan på vanlig månadsfaktura, ska tilläggas. 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Peter C! 👋

Förstår jag dig rätt om det är så att du betalat en vanlig faktura med totalbeloppet för din telefon? Du behöver kontakta vår abonnemangsavdelning i de fall du vill slutfakturera telefonen. Har du inte pratat med vår abonnemangsavdelning ännu, så når du dem på nummer 0735-300 344.

Hoppas det löser sig! Återkom ifall det var någon annan fundering du hade!

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • June 19, 2024

Hejsan @Peter C! 👋

Förstår jag dig rätt om det är så att du betalat en vanlig faktura med totalbeloppet för din telefon? Du behöver kontakta vår abonnemangsavdelning i de fall du vill slutfakturera telefonen. Har du inte pratat med vår abonnemangsavdelning ännu, så når du dem på nummer 0735-300 344.

Hoppas det löser sig! Återkom ifall det var någon annan fundering du hade!