Skip to main content
Besvarat

Slutbetalning Mobiltelefon

  • 14 juni 2024
  • 1 svar
  • 138 visningar

Jag betalade in 7000kr för slutbetalning mobiltelefon men detta fungerar inte utan speciell slutfaktura. Skickas pengar åter till mitt Konto? Jag vill ha kvar abonnemang hos er, som vanligt. 

La till summan på vanlig månadsfaktura, ska tilläggas. 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Peter C! 👋

Förstår jag dig rätt om det är så att du betalat en vanlig faktura med totalbeloppet för din telefon? Du behöver kontakta vår abonnemangsavdelning i de fall du vill slutfakturera telefonen. Har du inte pratat med vår abonnemangsavdelning ännu, så når du dem på nummer 0735-300 344.

Hoppas det löser sig! Återkom ifall det var någon annan fundering du hade!

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 19 juni 2024

Hejsan @Peter C! 👋

Förstår jag dig rätt om det är så att du betalat en vanlig faktura med totalbeloppet för din telefon? Du behöver kontakta vår abonnemangsavdelning i de fall du vill slutfakturera telefonen. Har du inte pratat med vår abonnemangsavdelning ännu, så når du dem på nummer 0735-300 344.

Hoppas det löser sig! Återkom ifall det var någon annan fundering du hade!


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies