Besvarat

Spärrat abonnemang - Har betalningen gått igenom?

  • 18 februari 2019
  • Faktura
  • 1 svar
  • 73 visningar

Hej! Mitt abonnemang är spärrat pga sen betalning. (Betalade nu via mitt3) . Vill bara kolla så betalningen gått igenom.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Pettersson 18 februari 2019, 20:12

Hej,

det kan ta upp till 24 timmar innan ditt abonnemang öppnas igen, men vanligtvis tar det bara någon timme. Du kan se inne på Mitt3 om betalningen har gått igenom, genom att det inte går att betala fakturan igen - samt genom att pengar dragits från kontot/kortet du valde att betala från.

Starta om din mobil med jämna mellanrum så borde det hoppa igång snart.

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

det kan ta upp till 24 timmar innan ditt abonnemang öppnas igen, men vanligtvis tar det bara någon timme. Du kan se inne på Mitt3 om betalningen har gått igenom, genom att det inte går att betala fakturan igen - samt genom att pengar dragits från kontot/kortet du valde att betala från.

Starta om din mobil med jämna mellanrum så borde det hoppa igång snart.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings