Besvarat

Spärrat abonnemang - Har betalningen gått igenom?

  • 18 February 2019
  • 1 svar
  • 259 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej! Mitt abonnemang är spärrat pga sen betalning. (Betalade nu via mitt3) . Vill bara kolla så betalningen gått igenom.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Pettersson 18 February 2019, 20:12

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

det kan ta upp till 24 timmar innan ditt abonnemang öppnas igen, men vanligtvis tar det bara någon timme. Du kan se inne på Mitt3 om betalningen har gått igenom, genom att det inte går att betala fakturan igen - samt genom att pengar dragits från kontot/kortet du valde att betala från.

Starta om din mobil med jämna mellanrum så borde det hoppa igång snart.

Svara