Skip to main content
Svar

Spärrat abonnemang men har betalat

  • January 18, 2019
  • 3 svar
  • 472 visningar

  • Registrerad användare
Hej.
Jag betalade min räkning igår men dock via banken. Idag är min telefon spärrad.
Hur ska jag göra? Betala räkningen en gång till via appen och ni betalar tillbaka/drar av på min nästa räkning. Vill ju gärna kunna använda min telefon i helgen.
Mvh Anna

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Falken

Hej,

Betalade du på, eller efter förfallodatum?

Jag citerar "Erik" från den här tråden.

"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:

Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme

Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."

Vänligen /
Falken

3 svar

Falken
Forum|alt.badge.img+1
  • Proffs
  • Svar
  • January 19, 2019
Hej,

Betalade du på, eller efter förfallodatum?

Jag citerar "Erik" från den här tråden.

"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:

Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme

Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."

Vänligen /
Falken

Beloppet är draget automatiskt


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • January 10, 2020

Beloppet är draget automatiskt

Välkommen till forumet @Susanne Lindberg meurling :rainbow:

Om beloppet har dragits vid förfallodatumet via autogiro så ska inte ditt abonnemang spärras. Jag rekommenderar först och främst att starta om telefonen, men om det fortfarande inte fungerar så skulle jag slå en pling till vår kundservice för att kika så att allt stämmer :slight_smile: