Besvarat

Spärrat abonnemang pga obetald faktura

  • 15 januari 2020
  • 3 svar
  • 200 visningar

Hej mitt abonnemang har just spärrats pga att ni ej har fått in betalning för en faktura. Eftersom jag har flyttat så har fakturan förmodligen skickats till fel adress.. Vad gör jag? Och varför finns det inget telefonnummer man kan ringa?

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bästa svar av Nils 16 januari 2020, 12:54

Hejsan @Iggepop och varmt välkommen till forumet!

Du kan smidigt se samt även betala fakturan direkt via Mitt3. Där kan du även uppdatera din faktureringsadress.

Ett tips är att du anmäler autogiro så att en dragning per automatik görs varje månad vid förfallodatumet. Vi har en guide du hittar här för detta.

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10

Hejsan @Iggepop och varmt välkommen till forumet!

Du kan smidigt se samt även betala fakturan direkt via Mitt3. Där kan du även uppdatera din faktureringsadress.

Ett tips är att du anmäler autogiro så att en dragning per automatik görs varje månad vid förfallodatumet. Vi har en guide du hittar här för detta.

Hej! Jag fick ett sms om att mitt abbonemang var spärrat för att jag inte betalat min faktura. Nu har jag gjort det för en timme sedan men abonnemanget är fortfarande spärrat. Har startat om mobilen osv men ingenting funkar? Jag betalade den via Swish två tiden ändå Och det har inte hänt någonting..

Användarnivå 4
Emblem +7

Hejsan @Kelly 

Ibland händer det att man betalar fel faktura, till exempel nuvarande månads faktura istället för den förfallna från föregående månad. Logga in på Mitt3 och se om det kan vara så. 

 

Svara