Besvarat

Spärrat abonnemang - sen betalning

  • 18 June 2018
  • 8 svar
  • 2367 visningar

Mitt abbonemang blev spärrat idag och jag har betalat (för 1,5 timme sen). Hur lång tid tar det innan det är upplåst igen?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Erik 18 June 2018, 17:36

Visa original

8 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:

Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme

Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot.
Jag gjorde en direktbetalning och den har gått igenom, men det håller sig fortfarande spärrat.
Hej. 3 har spärrat mitt abonnemang även fast jag betalat de jag skulle ! Nån som vet hur man får bort de???
Användarnivå 7
Emblem +10
Ibland kan det dessvärre ta lite tid, hur har det gått för dig?
Jag kan inte betala nån faktura i 3appen för det står att alla är betalda? Hur gör jag för att aktivera det?
Hej, mitt abonnemang är spärrat men jag har betalt alla mina fakturor. Kommer det återaktiveras snart eller måste jag vänta tills nästa faktureringsperiod?
Var sen med att betala en faktura så mitt abonnemang "stängdes av" har nu betalt fakturan och det är snart 24 timmar sen den gick igenom hos 3, mitt abonnemang har fortfarande inte satts på! Vad ska jag göra ?
Var sen med att betala en faktura så mitt abonnemang "stängdes av" har nu betalt fakturan och det är snart 24 timmar sen den gick igenom hos 3, mitt abonnemang har fortfarande inte satts på! Vad ska jag göra ?
Säg upp abbonnemanget, det tänker jag göra.
Jag betalade med, gick inte ens att ringa kundtjänst.
tillåme telia är bättre.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Svara