Besvarat

Ständigt felaktiga fakturor

  • 12 July 2018
  • 3 svar
  • 293 visningar

Jag är betalningsansvarig för min hustrus (xxxxxx-xxxx) abonnemang. Trots ett flertal samtal med kundtjänst, med mer än 45 minuters väntetid, kommer felaktiga för stora fakturor till mig. Senast 11/7 lovade Amanda i Stockholm att korrigera faktura med OCR nr ….824 så att korrekt belopp blir överenskomna 399:-- plus 35:-- fakt avg bekräftelse skulle komma på sms efter avslutat samtal. Hittils inge sms. Jag har betalat in 433:-- idag.
Jag tittar på nästa faktura och ser då att beloppet är 493:-- !!!!
Jag kräver nu att ni skickar ett mail till mig och bekräftar att överenskommelsen 433:--/månad gäller och att fakturorna också är på det beloppet.

Kalle Bjurenstedt

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Jocke 16 July 2018, 15:29

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @KalleBj och kul att du har hittat hit till 3Community!

Utifrån informationen du delar med dig av skulle jag varmt rekommendera dig att se över ditt avtal, dina fakturor och dess kostnader tillsammans med vår kundservice. Föredrar du att kontakta vår kundservice via skrift går det alldeles utmärkt att göra här.

Har fel uppstått i någon debitering kommer dem att kunna hjälpa dig att åtgärda det.
Som jag skriver i ovanstående så har jag haft kontakt med kundservice ett stort antal gånger. Alltid med väntetider på 45-50 minuter !!
Varje gång backar de och ger mig rätt men vid varje ny faktura kommer felaktiga belopp. Vad som bekymrar mig nu är att vid senaste kontakten med Amanda i Stockholm så lovade hon att omgående skicka ett sms med korrigerat belopp 433:-- inget sms har ännu kommit. Gäller det vad hon har sagt ?

Nästa faktura är också felaktig.

Vem läser det här meddelandet, någon med chefsbefattning på tre eller är det bara ett allmänt forum ??

Se till att kundtjänst får det här.

Kalle B
Användarnivå 5
Emblem +10
Jag beklagar att mina kollegor på kundservice har missat att skicka den utlovade bekräftelsen till dig.
Jag kommer naturligtvis ordna så att en av mina kollegor på kundservice kommer att skicka en bekräftelse till dig via mejl.

Detta är ett allmänt forum för våra kunder och medarbetare där vi kan hjälpas åt att besvara alla möjliga frågor men inte minst diskutera gemensamma intressen kring det uppkopplade livet.

Svara