Skip to main content
Besvarat

Vad är det för datortillbehör som på fakturan?

  • 15 June 2024
  • 3 svar
  • 32 visningar

Hej. På båda mina fakturor har jag posten "Mån.avg. datortillb. köpt hos återförsäljare".
Första fakturan är det 2 st för 95kr, på andra är det 1 för 70kr. 

Elgiganten som tecknade abonnemanget åt mig har ingen aning vad det är heller. Jag köpte inget i butiken i samband med avtalet nämligen. 
/Tobias

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +41

@Tobbelo Hej,

 

om det är så att du tecknat abonnemanget hos Elgiganten är det de som bör ha lagt på något på din faktura. Har du något kvitto eller liknande från elgiganten som visar om något annat har slagits in? Hittade de ditt köp när du var i butiken? Samt, står det något på avtalet du fick i samband med att du tecknade abonnemanget?

Nej, står inget på avtalet och jag köpte inget tillbehör. Var där och pratade med dem innan jag skrev hit och de har ingen som helst aning om vad det kan vara för nåt. Så han tyckte att jag skulle fråga er. 

Det verkar onekligen ha blivit nåt fel. Frågan är vem som kan lösa det? 

Användarnivå 7
Emblem +41

@Tobbelo Hmm, det låter konstigt. Det bör nämligen vara något som har lagts in av Elgiganten i samband med köpet. Men gör så att du ringer till Tre så kan de se över det vidare, då detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med kundspecifika frågor här. Du hittar kontaktuppgifter en bit ner på sidan här.

Svara