Besvarat

Varför är min faktura högre än väntat?

  • 8 December 2022
  • 1 svar
  • 819 visningar

Jag ett faktura på 1244kr fast min abonnemang ligger på 547 kr i månaden. Vi köpte två extra surfa som kostade 400kr totalt, vilket det ska kosta oss 947 kr totalt men blev ett högre belopp !! Varför det ? 

icon

Bäst svar av frodrik91 9 December 2022, 07:06

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Alireza Moradi

 

Det jag kan bistå med är detta här nedan . Eftersom Communityt , inte är den direkta kundservice sidan utan mer ett öppet forum. Som vi självklart försöker hjälpa personer med alla dess tekniska problem och mycket annat . Så för personliga ärenden är det kundservice som man får ta kontakt med.

Vad heter dina abonnemang som du köpt ? Som ska bli summan 547 kr .

Och vilken surfmängd köpte ni till för vilket pris eller menar du att ni la till fler personer ? 

Beroende på hur nyligen ni skaffade detta , Så kan det vara extra kostnader i form av Faktura avgift , Försäkring eller andra tjänster / köp man gjort i vardagliga livet och betalar genom tre fakturan .

Specifikationen ska vara ganska så lätt och tyda på en av faktura sidorna. Där det står vad exakt du har i ditt abonnemang , samt vad tillkommit.

Det kan du se genom att logga in på mitt3 , eller om du har pappersfaktura .

 

Om du behöver mer assistans i ärendet så tipsar jag dig om att kontakta kundservice på telefon eller chatt . Finns mail också , men tar längre tid att få svar .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F

Svara