Jag har missat att betala min faktura så abonnemanget är spärrat. Jag vill betala via mitt 3 Men vill att jag ska skriva in en avtalskod för att bli administratör. Kan inte ringa er heller vilket är väldigt dumt när man inte kan ringa kundtjänst. Hur ska jag göra för att kunna betala och få spärren hävd snabbast möjligt?
rRedigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej Mariekba och varmt välkommen till 3Community! :-)
Om möjligt så kan du ringa från en annan telefon till vår kundservice så kan dom hjälpa dig med en kortbetalning direkt därifrån.
Du ska dock kunna genomföra betalningen på Mitt3. Har du testat att välja "Glömt lösenord" och ange din mailadress? En länk ska skickas till din mail där du kan återställa ditt lösenord och då betala.
Jag rekommenderar även att du anmäler autogiro med SMS-avisering. Då görs det per automatik en dragning från ditt anmälda konto på förfallodatumet och du slipper då även faktureringsavgiften.
Min kollega har skrivit en artikel gällande hur du genomför en anmälan. Du hittar den här.
Om möjligt så kan du ringa från en annan telefon till vår kundservice så kan dom hjälpa dig med en kortbetalning direkt därifrån.
Du ska dock kunna genomföra betalningen på Mitt3. Har du testat att välja "Glömt lösenord" och ange din mailadress? En länk ska skickas till din mail där du kan återställa ditt lösenord och då betala.
Jag rekommenderar även att du anmäler autogiro med SMS-avisering. Då görs det per automatik en dragning från ditt anmälda konto på förfallodatumet och du slipper då även faktureringsavgiften.
Min kollega har skrivit en artikel gällande hur du genomför en anmälan. Du hittar den här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.