Skip to main content
Feedback

Angående Mitt3

• 16 november 2022
  • 4 svar
  • 53 visningar

Naruto

Hej. 

För några månader sedan har mitt tre designats om någorlunda. 

Den gamla versionen av mitt tre hade en emoji bredvid abonnemanget som togs bort nyligen. Utöver det så har mitt3 så hade man en fin blå färg runt alla abonnemang som delade surf med varandra. Se bifogad bild. 

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 16 november 2022

Halloj @Naruto! Kul att du skapat en idé!

Bara så att jag förstår rätt, känner du att det var bättre när den var med färgglad, hade smileys med mera? Är det från ett utseende-perspektiv, eller var det lättare att hitta i appen då? 😊

Naruto
Forum|alt.badge.img
  • Skribent
  • Aspirant
  • 12 kommentarer
  • 16 november 2022

Hej. @JeppePeppe 

Funktionaliteten har inte förändrats vad jag märkte mellan den gamla och nya appen. Det är mer utseendet som påverkas. Mindre trevligt om jag får säga så. 

Men om jag vågar påstå så var det lättare att se översikten. Mobila bredbandet hade en egen flik sen hade man ett abonnemang där det tydligt framgick med vilka surfen delades med. 

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 18 november 2022

Tack @Naruto! Det här ser jag som jättevärdefull feedback när det kommer till användarupplevelsen av Mitt3. Detta kommer jag definitivt ta med mig internt till ansvariga så att det ses över. 😉

Jag markerar denna idé som “Feedback” då det egentligen inte rör sig om en Ny idé - men skulle det komma någon liknande förändring på mitt3, så kommer jag att uppdatera den här tråden med mer information. 👍

Tack igen!

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 18 november 2022
Ny idéFeedback

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies