Skip to main content
Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
November 21, 2024
Inte genomförd

Avisering för "tummen upp"

Kategori:3Community
  • November 21, 2024
  • 3 svar
  • 41 visningar

Är det möjligt att göra så att man får en avisering när någon gillat ens svar/text..? Tummen upp 👍

3 svar

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    November 21, 2024

Du är på hugget ​@Martin 3 kund i 19år ! Älskar engagemanget 😎

Såsom det ser ut idag går det inte att ha notiser för “Gilla” markeringar. Jag tror inte att vi vill ha det i form av mejlnotiser, men jag ser det absolut som en bra idé för vårt nya notiscenter

Idag går det inte att få in det, men jag hoppas att det är något vi kan få in längre fram! Jag markerar denna idé som “Ej genomförd” just nu - men öppnar upp den igen i framtiden ifall vi skulle närma oss att få in “Gilla” i notiscentret 🔔

Tack för din idé!

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    November 21, 2024
    Ny idéInte genomförd
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    Martin 21 år med 3
    Superhjälte
    Superhjälte
    November 22, 2024

Du är på hugget ​@Martin 3 kund i 19år ! Älskar engagemanget 😎

Såsom det ser ut idag går det inte att ha notiser för “Gilla” markeringar. Jag tror inte att vi vill ha det i form av mejlnotiser, men jag ser det absolut som en bra idé för vårt nya notiscenter

Idag går det inte att få in det, men jag hoppas att det är något vi kan få in längre fram! Jag markerar denna idé som “Ej genomförd” just nu - men öppnar upp den igen i framtiden ifall vi skulle närma oss att få in “Gilla” i notiscentret 🔔

Tack för din idé!

@JeppePeppe Det hade räckt med en liten pling i aviseringsringen uppe i hörnet 👍 

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.