Skip to main content
Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
November 21, 2024
Genomförd idé

"Bästa svar" notifiering

Kategori:3Community
  • November 21, 2024
  • 5 svar
  • 54 visningar

När en skribent får "Bästa svar" i ett inlägg så kommer det ett mejl som inte tydligt visar just detta, se bild nedan. Kan man förtydliga mejlet med "Bästa svar" inskrivet?? 

5 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 21, 2024

Tack för din idé ​@Martin 3 kund i 19år! Jättebra idé, och något som går att ändra rätt kvickt - så det gjorde jag också 😉

Så här ser det ut nu! Så att det blir tydligare att användarens kommentar har markerats som “Bästa svar”.

Hoppas du är nöjd med lösningen!

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 21, 2024
Ny idéGenomförd idé
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
November 21, 2024

Tack för din idé ​@Martin 3 kund i 19år! Jättebra idé, och något som går att ändra rätt kvickt - så det gjorde jag också 😉

Så här ser det ut nu! Så att det blir tydligare att användarens kommentar har markerats som “Bästa svar”.

Hoppas du är nöjd med lösningen!

@JeppePeppe Det gick fort ⚡️ Jobbar du  med 6G eller 🤔😉 Jättenöjd med lösningen 🙏

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 21, 2024

@Martin 3 kund i 19år Haha, kul att höra! Ibland så! 🏎

Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
November 21, 2024

@Martin 3 kund i 19år Haha, kul att höra! Ibland så! 🏎

@JeppePeppe ... kan även en blind höna hitta ett korn 😉😉 Grymt jobbat 🙌🙌

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.