Skip to main content
Inte genomförd

Bifoga bild i PM

Kategori:3Community
  • 18 December 2024
  • 3 svar
  • 27 visningar

Martin 3 kund i 19år
Hjälte
Forum|alt.badge.img+22

Jag hade uppskattat att man även i privata meddelande skulle kunna infoga bild/bilder …

Är det tekniskt möjligt ​@JeppePeppe 🤞

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 19 december 2024

Hejsan ​@Martin 3 kund i 19år!

Jag vill precis som du ha möjligheten att bifoga bilder i privata meddelanden. Detta är något som är lyft, men som det ser ut just nu kommer det inte att vara på plats inom en snar framtid. Jag markerar denna idé just nu som “Ej genomförd” men återbesöker denna idé ifall det börjar närma sig och uppdaterar då statusen 😉

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 19 december 2024
Ny idéInte genomförd

Martin 3 kund i 19år
Hjälte
Forum|alt.badge.img+22
JeppePeppe skrev:

Hejsan ​@Martin 3 kund i 19år!

Jag vill precis som du ha möjligheten att bifoga bilder i privata meddelanden. Detta är något som är lyft, men som det ser ut just nu kommer det inte att vara på plats inom en snar framtid. Jag markerar denna idé just nu som “Ej genomförd” men återbesöker denna idé ifall det börjar närma sig och uppdaterar då statusen 😉

@JeppePeppe Noterat och uppfattat! Vi får se vad framtiden ger ⚡️

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies