Skip to main content

När jag loggar in på Tre hemsida med mobilt bankID tycker jag man borde bli automatiskt inloggad på communityt också istället för att ange epost och lösenord sen få en kod till E-posten som inte alltid kommer fram. Och jag ser ingen länk till communityt på hemsidan utan jag måste söka på Brave efter det.

När jag loggar in på Tre hemsida med mobilt bankID tycker jag man borde bli automatiskt inloggad på communityt också istället för att ange epost och lösenord sen få en kod till E-posten som inte alltid kommer fram. Och jag ser ingen länk till communityt på hemsidan utan jag måste söka på Brave efter det.

@TerMinator En mycket bra idé 👏👍

@JeppePeppe Kan du vidarebefordra idén?? 


Vart vidarebefordar jag den?


Hejsan @TerMinator👋

Håller med @Martin 3 kund i 18år  , verkligen en superbra idé! Jag ska kika på detta med mina kollegor för att se hur stort arbete det handlar om. Jag återkommer så fort jag hört mer!


Ny idéÖppen

Hejsan @TerMinator👋

Håller med @Martin 3 kund i 18år  , verkligen en superbra idé! Jag ska kika på detta med mina kollegor för att se hur stort arbete det handlar om. Jag återkommer så fort jag hört mer!

Tack för gillandet av min idé hoppas det blir så.


Ny idéÖppen

Tack för att du vidarebefordrade min idé.


Hej igen! Tack för tålamodet!

Vi kikar och har kikat på detta, men dessvärre ligger detta längre fram i tiden då andra tekniska saker behöver vara på plats innan det. Jag markerar därför denna idé just nu som “Inte genomförd”, men öppnar upp denna igen ifall det kommer på tapeten i framtiden 😊

Vill verkligen tacka för idén, då den verkligen är viktig för hela den inloggade upplevelsen - jag hoppas att vi kan genomföra detta längre fram! 🌟


ÖppenInte genomförd