Skip to main content
Inte genomförd

fördelning av surf.

• 28 mars 2024
  • 2 svar
  • 38 visningar

Jag önskar att tre liksom telenor skapar möjlighet att fördela/begränsa surf på familjeabonnemangen (även de med obegränsad surf). Det är en fråga som tagits upp vid upprepade tillfällen och jag hoppas att 3 förstår värdet i denna funktion.

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 20 maj 2024

Hejsan @Xtinad! 👋

Jag ber om ursäkt för ett så sent svar!

Tusen tack för din feedback! Jag har kikat med ansvariga som har sett över detta, men är tyvärr inget som går att prioritera i dagsläget på grund av andra pågående projekt.

Många mobiltillverkare har redan sina egna föräldrakontroller inbyggda i sina telefoner. Har du iPhone som jag, så följer du dessa steg för att aktivera föräldrakontroll för att ställa in exempelvis begränsad skärmtid 😊

Jag ser till att uppdatera denna tråd så fort jag hört något mer kring surfbegränsning på abonnemangen.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 20 maj 2024
Ny idéInte genomförd

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies