Skip to main content
Pågående

Hur en tråd blir besvarad - Av trådskapare eller Admin?

Kategori:3Community
  • 27 december 2022
  • 3 svar
  • 41 visningar

frodrik91
Superhjälte

I dagens trådar på 3Community , som blir besvarade eller trådar som inte blivit några nya inlägg på ett tag och blir stämplade besvarade. Så är det ingen skillnad visuellt över om man ser att det är trådskaparen som angett tråden besvarad. Eller om det är en Administratör .

Vore lämpligt med grön för trådskapare , så som idag.  Och möjligtvis någon annan färg när det är en admininistratör , Tex Turkos/Orange.

Då får man mer uppsikt över om trådskaparen har fått sin tråd besvarad , eller om mer svar har uteblivit.

Tex för Admin. ( Bara ett exempel . Fick damma av mina otroligt stora kunskaper i Paint…😉 )

Så som det är idag för både Trådskapare & Admin.

Och även dom övriga svar/besvarade ikonerna .

/F

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Elin
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 32 kommentarer
  • 28 december 2022

Hejsan! 😊

Riktigt bra idé. 😍
Jag täcker för Jesper under hans julledighet men jag ser till att han ser detta så fort han är tillbaka.

Tack för din idé och ha en superfin dag! 😃

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 18 januari 2023

@frodrik91 WOW! Grymt förslag. Vi ska absolut kika på möjligheten rent tekniskt och förhoppningsvis är detta möjligt! Vi återkommer! 😎

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 18 januari 2023
Ny idéPågående

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies