Skip to main content
Pågående

Mätare för data utomlands

• 17 februari 2023
  • 1 svar
  • 73 visningar
  • frodrik91
    frodrik91
  • Martin 3 kund i 19år
    Martin 3 kund i 19år
  • Naruto
    Naruto
  • StefanP

Hej!

Jag har ett abonnemang med obegränsad surf. Jag tycker att det ibland kan vara svårt att hålla koll på hur mycket surf som jag har använt utomlands i ett 3Världen och EU/EES-land. Det skulle vara toppen om det fanns någon snurra inne på Mitt3 som visar hur mycket surf som är använd av dessa 60GB som ingår.

Förstår att uppdateringen från utländska operatörer kan ta ett tag, men det borde ju inte göra någon skillnad egentligen eftersom fakturasystemet lär få den infon fördröjt också?

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 22 februari 2023

Tusen tack för detta @Pettersson! Det verkar verkligen som att det är en funktion som många vill ha. Jag gör som så att jag klistrar ihop denna idé, med en som skickats in tidigare då det är samma funktion! 😊

Uppdaterad idéstatusNy idéPågående
Idé sammanslagen till:
Alla röster från den här idén har överförts.

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies