Skip to main content
Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
February 20, 2023
Genomförd idé

Notified symbol

• February 20, 2023
  • 7 svar
  • 100 visningar

Finns det möjlighet att lägga in en notifiering symbol i övre menyn i inloggad läge på 3 Community? Idag får man ju notifiering via mail om man blivit taggad, vilket är bra. Men att ha en länk i menyn gör att man lättare kan överskåda tidigare trådar man varit taggad i 😀 @JeppePeppe 

Fäst svar från JeppePeppe

Nu är den äntligen här! Du kan nu se dina senaste notiser högst upp i menyn på 3Community! Den lilla bjällran visar ifall du har någon oläst händelse, samt alla dina senaste händelser.

Tusen tack till ​@Martin 3 kund i 18år och alla som tipsat om en sådan funktion!

7 svar

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    February 22, 2023

Så bra idé, som jag själv önskat länge! Det ligger i planen hos dem som levererar 3Community, men jag ska ligga på extra mycket och försöka få något tidsspann.

Tack för idén @Martin - 3 kund i 15år! 💛

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    February 22, 2023
    Uppdaterad idéstatusNy idéÖppen
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    Martin 21 år med 3
    Superhjälte
    Superhjälte
    February 22, 2023

Så bra idé, som jag själv önskat länge! Det ligger i planen hos dem som levererar 3Community, men jag ska ligga på extra mycket och försöka få något tidsspann.

Tack för idén @Martin - 3 kund i 15år! 💛

Jättebra @JeppePeppe 👌👌

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
    JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    December 1, 2023
    ÖppenPågående
    JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    November 15, 2024

Nu är den äntligen här! Du kan nu se dina senaste notiser högst upp i menyn på 3Community! Den lilla bjällran visar ifall du har någon oläst händelse, samt alla dina senaste händelser.

Tusen tack till ​@Martin 3 kund i 18år och alla som tipsat om en sådan funktion!

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    November 15, 2024
    PågåendeGenomförd idé
    Martin 21 år med 3
    Superhjälte
    Superhjälte
    November 15, 2024

@JeppePeppe 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

Gött mos som vi säger i Göteborg 😉

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.