Skip to main content
Genomförd idé

Notified symbol

• 20 februari 2023
  • 7 svar
  • 80 visningar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte

Finns det möjlighet att lägga in en notifiering symbol i övre menyn i inloggad läge på 3 Community? Idag får man ju notifiering via mail om man blivit taggad, vilket är bra. Men att ha en länk i menyn gör att man lättare kan överskåda tidigare trådar man varit taggad i 😀 @JeppePeppe 

15 november 2024

Nu är den äntligen här! Du kan nu se dina senaste notiser högst upp i menyn på 3Community! Den lilla bjällran visar ifall du har någon oläst händelse, samt alla dina senaste händelser.

Tusen tack till ​@Martin 3 kund i 18år och alla som tipsat om en sådan funktion!

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 22 februari 2023

Så bra idé, som jag själv önskat länge! Det ligger i planen hos dem som levererar 3Community, men jag ska ligga på extra mycket och försöka få något tidsspann.

Tack för idén @Martin - 3 kund i 15år! 💛

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 22 februari 2023
Uppdaterad idéstatusNy idéÖppen

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
JeppePeppe skrev:

Så bra idé, som jag själv önskat länge! Det ligger i planen hos dem som levererar 3Community, men jag ska ligga på extra mycket och försöka få något tidsspann.

Tack för idén @Martin - 3 kund i 15år! 💛

Jättebra @JeppePeppe 👌👌

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1 december 2023
ÖppenPågående

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 15 november 2024

Nu är den äntligen här! Du kan nu se dina senaste notiser högst upp i menyn på 3Community! Den lilla bjällran visar ifall du har någon oläst händelse, samt alla dina senaste händelser.

Tusen tack till ​@Martin 3 kund i 18år och alla som tipsat om en sådan funktion!

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 15 november 2024
PågåendeGenomförd idé

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
JeppePeppe skrev:

@JeppePeppe 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

Gött mos som vi säger i Göteborg 😉

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies