Skip to main content

Finns det möjlighet att lägga in en notifiering symbol i övre menyn i inloggad läge på 3 Community? Idag får man ju notifiering via mail om man blivit taggad, vilket är bra. Men att ha en länk i menyn gör att man lättare kan överskåda tidigare trådar man varit taggad i 😀 @JeppePeppe 

Så bra idé, som jag själv önskat länge! Det ligger i planen hos dem som levererar 3Community, men jag ska ligga på extra mycket och försöka få något tidsspann.

Tack för idén @Martin - 3 kund i 15år💛

Uppdaterad idéstatusNy idéÖppen

Så bra idé, som jag själv önskat länge! Det ligger i planen hos dem som levererar 3Community, men jag ska ligga på extra mycket och försöka få något tidsspann.

Tack för idén @Martin - 3 kund i 15år💛

Jättebra @JeppePeppe 👌👌

ÖppenPågående

Nu är den äntligen här! Du kan nu se dina senaste notiser högst upp i menyn på 3Community! Den lilla bjällran visar ifall du har någon oläst händelse, samt alla dina senaste händelser.

Tusen tack till ​@Martin 3 kund i 18år och alla som tipsat om en sådan funktion!

PågåendeGenomförd idé

Nu är den äntligen här! Du kan nu se dina senaste notiser högst upp i menyn på 3Community! Den lilla bjällran visar ifall du har någon oläst händelse, samt alla dina senaste händelser.

Tusen tack till ​@Martin 3 kund i 18år och alla som tipsat om en sådan funktion!

@JeppePeppe 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

Gött mos som vi säger i Göteborg 😉