Skip to main content
ANTwdw00
Rookie
June 19, 2020
Delvis genomförd

Tydligare fakturor

• June 19, 2020
  • 4 svar
  • 270 visningar

Gillar att stilren faktura design i senaste beta , saknar erbjuden, förslag till kunder om event , 

Vill se stilren design / enkel … Less is More!! I Mitt3 beta där man enkelt kan justera tjänster och att 3 har en typ lojalitets tjänst / erbjudande för dem trognaste kunder och att man oxå ser till att eventuella brister på tjänster man sålt som ex vis samsung galaxy watch med Apple mobile är ej i  drift efter nästan 18 månader ,, 

nice gränssnitt 

bästa hälsningar 

glad midsommar 

AnT

4 svar

Emanuel
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
June 22, 2020

Grym feedback @ANTwdw00 jag lyfter dina önskemål och tankar till produktansvariga.

Hoppas du hade en fin midsommar! 

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
ANTwdw00
ANTwdw00Trådskapare
Rookie
June 22, 2020

Tack Emil 🙏

MyranAnT
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 8, 2022
Uppdaterad idéstatusNy idéDelvis genomförd
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 8, 2022

Jag väcker den här gamla (men mycket relevanta) förslag till liv! Vi har i september uppdaterat våra fakturor så att dem ska bli tydligare att tyda - här är några exempel 😊

• Stödlinjer på raderna för att lättare ska kunna se vilken post som hör till vilken summering.
  • Indrag för rader under under huvudrubriker
  • Belopp och “oss tillhanda” på första sidan har större text
  • Namnet Fakturaspecifikation är ersatt med Fakturaöversikt för förtydligande
  • Momsspecifikation på första sidan har flyttats till området för Fakturauppgifter för perioden.

Fakturorna kan självklart alltid förbättras, så förslag som detta hjälper oss verkligen!