Skip to main content
Delvis genomförd

Tydligare fakturor

• 19 juni 2020
  • 4 svar
  • 247 visningar

ANTwdw00

Gillar att stilren faktura design i senaste beta , saknar erbjuden, förslag till kunder om event , 

Vill se stilren design / enkel … Less is More!! I Mitt3 beta där man enkelt kan justera tjänster och att 3 har en typ lojalitets tjänst / erbjudande för dem trognaste kunder och att man oxå ser till att eventuella brister på tjänster man sålt som ex vis samsung galaxy watch med Apple mobile är ej i  drift efter nästan 18 månader ,, 

nice gränssnitt 

bästa hälsningar 

glad midsommar 

AnT

Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 22 juni 2020

Grym feedback @ANTwdw00 jag lyfter dina önskemål och tankar till produktansvariga.

Hoppas du hade en fin midsommar! 

ANTwdw00
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 22 juni 2020

Tack Emil 🙏

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 8 november 2022
Uppdaterad idéstatusNy idéDelvis genomförd

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 8 november 2022

Jag väcker den här gamla (men mycket relevanta) förslag till liv! Vi har i september uppdaterat våra fakturor så att dem ska bli tydligare att tyda - här är några exempel 😊

• Stödlinjer på raderna för att lättare ska kunna se vilken post som hör till vilken summering.
  • Indrag för rader under under huvudrubriker
  • Belopp och “oss tillhanda” på första sidan har större text
  • Namnet Fakturaspecifikation är ersatt med Fakturaöversikt för förtydligande
  • Momsspecifikation på första sidan har flyttats till området för Fakturauppgifter för perioden.

Fakturorna kan självklart alltid förbättras, så förslag som detta hjälper oss verkligen!

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies