Skip to main content
Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
February 7, 2024
Feedback

UTBYGGNAD 5G på 2100-bandet

Kategori:Nät & utbyggnad
  • February 7, 2024
  • 3 svar
  • 135 visningar

Nätnytt med uppdateringar om vart 3 bygger nya basstationer är en unik tillgång för 3:s kunder!

Nu är frågan om det finns möjlighet skriva ut vilka/vilket område som fått uppdaterad täckning med 5g på 2100-bandet?! 

Är det något som går att tillgodose @JeppePeppe 

Fäst svar från JeppePeppe

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

Behövt dubbelkolla, men så här är det: I nästintill varje fall när vi skriver ut 2100 i nätutbyggnadstråden, så är det både 4G och 5G som det handlar om. Vi specificerar det inte för att det inte är i alla fall. Men du kan räkna med att det nästan alltid är både 4G och 5G 😁

Det är en bra fundering dock, och något som vi eventuellt kan utveckla framöver. Jag tar med mig den!

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
March 15, 2024

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

Behövt dubbelkolla, men så här är det: I nästintill varje fall när vi skriver ut 2100 i nätutbyggnadstråden, så är det både 4G och 5G som det handlar om. Vi specificerar det inte för att det inte är i alla fall. Men du kan räkna med att det nästan alltid är både 4G och 5G 😁

Det är en bra fundering dock, och något som vi eventuellt kan utveckla framöver. Jag tar med mig den!

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
March 15, 2024
Ny idéFeedback
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Martin 21 år med 3
Superhjälte
Superhjälte
March 18, 2024

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

@JeppePeppe tack för svaret! 🙏🙏🙏🙏

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.