Skip to main content
Feedback

UTBYGGNAD 5G på 2100-bandet

Kategori:Nät & utbyggnad
  • February 7, 2024
  • 3 svar
  • 109 visningar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Nätnytt med uppdateringar om vart 3 bygger nya basstationer är en unik tillgång för 3:s kunder!

Nu är frågan om det finns möjlighet skriva ut vilka/vilket område som fått uppdaterad täckning med 5g på 2100-bandet?! 

Är det något som går att tillgodose @JeppePeppe 

March 15, 2024

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

Behövt dubbelkolla, men så här är det: I nästintill varje fall när vi skriver ut 2100 i nätutbyggnadstråden, så är det både 4G och 5G som det handlar om. Vi specificerar det inte för att det inte är i alla fall. Men du kan räkna med att det nästan alltid är både 4G och 5G 😁

Det är en bra fundering dock, och något som vi eventuellt kan utveckla framöver. Jag tar med mig den!

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • March 15, 2024

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

Behövt dubbelkolla, men så här är det: I nästintill varje fall när vi skriver ut 2100 i nätutbyggnadstråden, så är det både 4G och 5G som det handlar om. Vi specificerar det inte för att det inte är i alla fall. Men du kan räkna med att det nästan alltid är både 4G och 5G 😁

Det är en bra fundering dock, och något som vi eventuellt kan utveckla framöver. Jag tar med mig den!

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • March 15, 2024
Ny idéFeedback

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Ledsen att det tagit tid här @Martin 3 kund i 18år!

@JeppePeppe tack för svaret! 🙏🙏🙏🙏