Valmöjlighet för god, bra, mycket god!

Kategori: Tjänster

Jag skulle önska att funktionen för inställning av valmöjligheten för god, bra och mycket god kom tillbaka på täckningskartan! 

 

Halloj!

Ja men verkligen, det tycker jag också var en toppen filtrering som man kunde göra. 

Jag har kikat med ansvariga för täckningskartan som säger att de håller på att kika på det! Jag återkommer när jag får ytterligare information! 😊


Ny idéPågående

Halloj!

Ja men verkligen, det tycker jag också var en toppen filtrering som man kunde göra. 

Jag har kikat med ansvariga för täckningskartan som säger att de håller på att kika på det! Jag återkommer när jag får ytterligare information! 😊

@JeppePeppe Dig kan man lita på ✨️ Jättebra om det gick att få tillbaka igen! 


@Martin 3 kund i 18år  Vill bara uppdatera om att denna funktion kommer till täckningskartan inom kort! Vi hoppas att vi ser den redan nästa vecka - återkommer självklart här när den är på plats 😉


@Martin 3 kund i 18år  Vill bara uppdatera om att denna funktion kommer till täckningskartan inom kort! Vi hoppas att vi ser den redan nästa vecka - återkommer självklart här när den är på plats 😉

Underbart @JeppePeppe 


Så där! Nu är det live och det går att filtrera för bas, god och mycket god! Syns inte ändringen så kan ni behöva rensa cache och cookies 😊

Tack återigen @Martin 3 kund i 18år för feedbacken! 💛


PågåendeGenomförd idé

Så där! Nu är det live och det går att filtrera för bas, god och mycket god! Syns inte ändringen så kan ni behöva rensa cache och cookies 😊

Tack återigen @Martin 3 kund i 18år för feedbacken! 💛

@JeppePeppe Tyvärr kan jag inte se det på er hemsida. Jag har rensat cache och cookies...


@Martin 3 kund i 18år Vad konstigt! Har du kollat i en annan webbläsare för säkerhetsskull? Så här ser det ut för mig: 

 


@Martin 3 kund i 18år Vad konstigt! Har du kollat i en annan webbläsare för säkerhetsskull? Så här ser det ut för mig: 

 

@JeppePeppe Japp det funkar i andra webbläsare 🤪 Jag har städat och ätit kakorna i min mobil men det hjälper inte i vissa lägen.. Men jag hittade en genväg och då fungerade det 🤣


Det verkar visas i Firefox , men inte i Safari på min iPhone 📱⚡️


Tack för feedbacken hörrni @frodrik91 @Martin 3 kund i 18år ! Jag skickar detta till ansvariga 👍 


Tack för feedbacken hörrni @frodrik91 @Martin 3 kund i 18år ! Jag skickar detta till ansvariga 👍 

@JeppePeppe Underbart 🙌 Kanske dom behöver se över det...