Skip to main content
Ambassadör
November 11, 2022
Pågående

Visa surf kvar på Mitt3 inom EU/EES och 3Världen

• November 11, 2022
  • 16 svar
  • 1534 visningar

Jag önskar att jag på Mitt3 kunde se hur mycket surf jag har kvar inom EU/EES och 3Världen när jag är ute och reser. Inom Sverige kan jag ju se XX GB kvar av XX GB. När jag är på resa vill jag se hur mycket jag har kvar av den pott jag har tillgång till just då. För att inte stöka till gränssnittet i Mitt3 föreslår jag att kvarvarande EU- och 3Världen-surf endast visas när någon utlandssurf finns registrerad på abonnemanget.

16 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
December 4, 2023

Tjena @Qwirks!

Ledsen för dålig uppdatering bland idéerna. Anledningen till det är att det är mycket annat som behövt prioriteras. Jag har kikat på statusen för specifikt denna funktion, och det är fortfarande något vi kikar på - men har ännu inte hunnit se över det djupare på grund av andra utvecklingsområden på Mitt3 vi gjort sedan idén skapades.

Jag hoppas verkligen att vi tar tag i denna snart, för det är absolut en super grej att ha! 😊

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
QwirksTrådskapare
Ambassadör
March 17, 2024

Hej @JeppePeppe 

Händer det något i denna fråga? Det skulle verkligen vara en toppenfunktion inför kommande utlandsresor.

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
September 10, 2024
Följande idé har sammanslagits till denna idé:

Alla röster har överförts till den här idén.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Nykomling
December 9, 2025

Tre år sedan? Det visar bara för mig att ni inte bryr er! Pinsamt!

Nykomling
August 22, 2026

Det här som saknas är helt konstigt. Andra företag har det. Det är ett måste eller att skicka kod i själva telefonen och få det på skärmen!

Nykomling
August 22, 2026

Jag vill rösta men det inte finns ngn knapp