Diskussion

Är framtiden vikbar?

  • 1 March 2019
  • 111 svar
  • 2096 visningar
Är framtiden vikbar?

Visa första inlägg

111 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Nu tror även  Google att framtiden är vikbar. Snälla Apple skärm er nu. 

Nu är det bara en tidsfråga!

@Apple ge oss!

 

Användarnivå 7
Emblem +38



Gillar vad jag ser. Men Apple, kommer det blir så onödigt imponerande hårdvara när de väl kommer?! 

Användarnivå 7
Emblem +38

Motorla visar upp innovations-intiativ


Nu har även “hello MOTO” gått man ur huse för att släppa inte en men två st redigt lovande vikbara telefonen i stilen “flip phon”. Intressant här är väl egentligen inte att det är en redigt gigantisk skärm på utsidan av den dyraste modellen, utan att den billigare sägs lanseras för runt 799€ vilket är oroligt lovande och kommer definitivt pressa Samsung här i höst. 799 för vad som ser ut som en bra, välavvägd telefon som går att vika? Jo tack. Tar två. 

Användarnivå 7
Emblem +38

Direkt efter att Samsung visat upp sina vikbara (varav Flip5 ser otroligt fin ut) 
drar Xiaomi in denna och ska skicka ut i Augusti. Deras förra vikbara var stort habegär och denna kommer säkert bara förbättra redan fet position.

Användarnivå 7
Emblem +36

Direkt efter att Samsung visat upp sina vikbara (varav Flip5 ser otroligt fin ut) 
drar Xiaomi in denna och ska skicka ut i Augusti. Deras förra vikbara var stort habegär och denna kommer säkert bara förbättra redan fet position.

 

 

Användarnivå 7
Emblem +38

Kan vi sparka iväg denna tråd och prata lite vikbart igen? 

Samsungs nya fold ser ju för go ut alltså. 

Hoppas nu Google släpper sin vik2 på.svenska.markanden i augusti! 

Användarnivå 7
Emblem +36

Kan vi sparka iväg denna tråd och prata lite vikbart igen? 

Samsungs nya fold ser ju för go ut alltså. 

Hoppas nu Google släpper sin vik2 på.svenska.markanden i augusti! 

 

@Chipsgeneralen  Bra initiativ, dagen till ära! Länge sedan vi prata fold helt klart - och jag kan inte annat än att hålla med, de ser riktigt bra ut!

Jag kommer ihåg att jag var skeptisk när Samsung tog fram den första Flip:en, men den har verkligen växt på mig! Fatta vad skönt att ta upp så lite plats när den inte används, och sedan en perfekt storlek när den viks ut - otroligt 😎

Se så tjusig!

 

Användarnivå 7
Emblem +38

Kan vi sparka iväg denna tråd och prata lite vikbart igen? 

Samsungs nya fold ser ju för go ut alltså. 

Hoppas nu Google släpper sin vik2 på.svenska.markanden i augusti! 

 

@Chipsgeneralen  Bra initiativ, dagen till ära! Länge sedan vi prata fold helt klart - och jag kan inte annat än att hålla med, de ser riktigt bra ut!

Jag kommer ihåg att jag var skeptisk när Samsung tog fram den första Flip:en, men den har verkligen växt på mig! Fatta vad skönt att ta upp så lite plats när den inte används, och sedan en perfekt storlek när den viks ut - otroligt 😎

Se så tjusig!

 

 

Hade ju en flip 5. Älskade formen. Lite stökigt med SL osv. Men tror att nästa får bli en fold. Så man alltid har en telefon men även en iPad med sig. Får klämma lite i butik helt klart. Och inte vikbart men bärbart är ju galaxy Watch ultra ser helt otroligt bra ut. 

Användarnivå 7
Emblem +36

 

Hade ju en flip 5. Älskade formen. Lite stökigt med SL osv. Men tror att nästa får bli en fold. Så man alltid har en telefon men även en iPad med sig. Får klämma lite i butik helt klart. Och inte vikbart men bärbart är ju galaxy Watch ultra ser helt otroligt bra ut. 

 

Jag faktumet av att ha en surfplatta med sig är ju faktiskt riktigt svårslaget haha!

Har dålig koll på Galaxy watch, men ska kika på dessa! 👍

Användarnivå 7
Emblem +38

Kan vi sparka iväg denna tråd och prata lite vikbart igen? 

Samsungs nya fold ser ju för go ut alltså. 

Hoppas nu Google släpper sin vik2 på.svenska.markanden i augusti! 

 

@Chipsgeneralen  Bra initiativ, dagen till ära! Länge sedan vi prata fold helt klart - och jag kan inte annat än att hålla med, de ser riktigt bra ut!

Jag kommer ihåg att jag var skeptisk när Samsung tog fram den första Flip:en, men den har verkligen växt på mig! Fatta vad skönt att ta upp så lite plats när den inte används, och sedan en perfekt storlek när den viks ut - otroligt 😎

Se så tjusig!

 

Men rätt har du i tjus. Den är ruggigt tjusig! 
Specielt nu när den är “plattare” runt om. 

Användarnivå 7
Emblem +38

Pixel Fold pro 9 extreme power

 

Google utannonserar telefonen innan presskonferensen. 

 

Jag tar två @JeppePeppe eller i alla fall en! 😂

Svara