Skip to main content
Besvarat

Faktureringsavgift

• 20 december 2022
  • 1 svar
  • 1475 visningar

Hej! Jag betalar 49 kronor i faktureringsavgift varje månad, trots att jag endast har e-faktura och inte pappersfaktura. Varför?

Jag slipper gärna denna onödiga kostnad.

/Marcus

Bäst svar av Qwirks

Om du har e-faktura till din bank borde du inte ha någon fakturaavgift. I så fall behöver du kontakta Kundservice.

Om det däremot är så att du får fakturan i Kivra eller annan e-brevlåda kommer du att debiteras fakturaavgift.

Enklaste sättet att slippa fakturaavgiften är att anmäla e-faktura via din bank eller ansluta till autogiro.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 379 kommentarer
  • Svar
  • 20 december 2022

Om du har e-faktura till din bank borde du inte ha någon fakturaavgift. I så fall behöver du kontakta Kundservice.

Om det däremot är så att du får fakturan i Kivra eller annan e-brevlåda kommer du att debiteras fakturaavgift.

Enklaste sättet att slippa fakturaavgiften är att anmäla e-faktura via din bank eller ansluta till autogiro.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies