Skip to main content
Besvarat

Kundundersökning på nätet?

• 24 augusti 2018
  • 1 svar
  • 240 visningar

Hej! Har 3 en kundundersökning som startar när jag går ut på nätet och som säger att jag får en mobil om jag svarar på några frågor?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till lounge

Bäst svar av Nils

Hej matias! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Vi har fått in rapporter om att falska annonser från olika webbplatser som utger sig komma från Tre, där bland annat mobiler lottas ut kostnadsfritt. Detta är bedrägeriförsök som kommer från andra avsändare än Hi3G Access AB och vi råder dig att inte ta del av den här typen av erbjudanden eller svara på personliga frågor
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • Svar
  • 27 augusti 2018
Hej matias! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Vi har fått in rapporter om att falska annonser från olika webbplatser som utger sig komma från Tre, där bland annat mobiler lottas ut kostnadsfritt. Detta är bedrägeriförsök som kommer från andra avsändare än Hi3G Access AB och vi råder dig att inte ta del av den här typen av erbjudanden eller svara på personliga frågor

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies