Besvarat

Avsluta försäkring

  • 20 April 2019
  • 5 svar
  • 1650 visningar

Hej
Jag vill avsluta den försäkring som följde med när jag bytte upp min mobil.
Fick då en försäkring (SquareTrade) utan att ha bett om det. Tidigare fick man frågan om man ville ha en som jag alltid tackat nej till. Jag har en hemförsäkring som räcker för mig. Har fortfarande kvar min första iPhone 4S som fungerar och ser ut som ny.
Önskar få den här försäkringen borttagen per omgående.

Mvh
Margaretha
icon

Bäst svar av Emanuel 26 April 2019, 09:12

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hej @Tantbrun58

Det var inte bra att höra att du fått en försäkring felaktigt, det måste blivit något missförstånd låter det som.


Om du vill avsluta försäkringen kan du göra det direkt på Mitt3 eller igenom att ta kontakt med vår kundservice.

Hej Tantbrun och 3. Där har 3 fel, jag måste varje gång numera säga till från början att jag inte vill ha någon försäkring! Annars kommer den automatiskt. Som du säger, förr blev man tillfrågad, nu verkar det vara satt i system!

 

MVH

Minipini

 

 

 

Hej jag vill avsluta min mobilförsäkring så ni vet om det. Idag är den 8/6/22 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Mostafa93 Hej,

 

om du önskar avsluta din försäkring behöver du kontakta Tre eller göra det själv via Mitt3. Din försäkring sägs inte upp i och med att du skriver här på forumet. 

 

Kontaktuppgifter till Tre hittar du här

Hej jag har pratat med en av äran försäljaren  föra månad angående mobil försäkring summan är139 kr Han skulle avsluta med men ni har sänkt summan till 99kr jag vill inte ha försäkring jag har sagt från början.
inte nöjd 

Svara