Besvarat

Byte av telefon

  • 29 december 2018
  • Mobil
  • 1 svar
  • 53 visningar

Kan jag byta telefon men behålla samma abonnemang?
icon

Bästa svar av Nils 7 januari 2019, 14:01

Hejsan @Användaretre !

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Tidigast du har möjligheten att byta ut telefonen är i samband med att du förlänger ditt abonnemang. Detta kan du göra tre månader innan bindningstiden går ut. Du kan se över exakt när det är möjligt direkt på Mitt3.

Du kan få hjälp med att förlänga ditt abonnemang direkt i en 3Butik eller genom att kontakta vår kundservice.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @Användaretre !

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Tidigast du har möjligheten att byta ut telefonen är i samband med att du förlänger ditt abonnemang. Detta kan du göra tre månader innan bindningstiden går ut. Du kan se över exakt när det är möjligt direkt på Mitt3.

Du kan få hjälp med att förlänga ditt abonnemang direkt i en 3Butik eller genom att kontakta vår kundservice.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings