Skip to main content
Besvarat

Byte av telefon

  • 29 december 2018
  • 1 svar
  • 320 visningar

Kan jag byta telefon men behålla samma abonnemang?

Bäst svar av Nils

Hejsan @Användaretre !

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Tidigast du har möjligheten att byta ut telefonen är i samband med att du förlänger ditt abonnemang. Detta kan du göra tre månader innan bindningstiden går ut. Du kan se över exakt när det är möjligt direkt på Mitt3.

Du kan få hjälp med att förlänga ditt abonnemang direkt i en 3Butik eller genom att kontakta vår kundservice.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 823 kommentarer
  • Svar
  • 7 januari 2019
Hejsan @Användaretre !

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Tidigast du har möjligheten att byta ut telefonen är i samband med att du förlänger ditt abonnemang. Detta kan du göra tre månader innan bindningstiden går ut. Du kan se över exakt när det är möjligt direkt på Mitt3.

Du kan få hjälp med att förlänga ditt abonnemang direkt i en 3Butik eller genom att kontakta vår kundservice.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies