Besvarat

Försäkringsanmälan

  • 21 August 2023
  • 1 svar
  • 64 visningar

Har försökt att hjälpa mina föräldrar med ett ärende beträffande en trasig mobil som tillhör Ankristin. Vi har gjort en anmälan via er hemsida men får inte ärendet bekräftat via mail? Jag (Björn) vill att ni återkopplar till Peo på mobil 07XXXXXXXX för att dom ska veta om ärende är i gång, Tack på förhand för en snabb expediering Mvh Björn nås på 07XXXXXXXX. 

icon

Bäst svar av JeppePeppe 25 August 2023, 09:50

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @taxi39!

Ber om ursäkt att mitt svar dröjt!

Då detta är ett publikt forum, så kan vi tyvärr inte gå in på personuppgifter. I detta fall skulle abonnemangsinnehavaren behöva kontakta kundservice (0735-300 400) så kan vi se närmre på detta. 😊

Svara