Skip to main content
Besvarat

Galaxy Z Flip

  • 20 juni 2022
  • 1 svar
  • 1207 visningar

Hej!

Jag köpte en Samsung Flip via 3 i februari månad. Ena "yttre fodral" har gått sönder och jag förstår att detta ska täckas utav garanti. Hur går jag tillvägar?

Tacksam för snabbt svar.

Mvh

Shazima Tejani

072xxxxxxxx

Bäst svar av frodrik91

Hej & Välkommen 👋🏻 @shazimat 

Om jag fattar rätt så har du abbonnemang hos 3 med din Galaxy Z . Och köpt skalet extra i en 3 butik ?

Om du har en försäkring hos 3 som täcker för din mobil , som är på runt 120 kr / månaden . Så är det bara mobilen den täcker & inga tillbehör . 
 

Men eftersom du köpt Skalet separat och ganska nyligen och möjligtvis har kvitto kvar , så skulle jag rekommendera att gå till butiken du köpte ifrån och visa upp skadan och se om dom kan ge dig en ny som garantiörende. 
 

Hoppas det löser sig för dig och har ett fint och helt skal . Tips är också att ha skärmskydd för undvika spruckna skärmar . 
 

Med vänlig hälsning, F 
 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • Svar
  • 21 juni 2022

Hej & Välkommen 👋🏻 @shazimat 

Om jag fattar rätt så har du abbonnemang hos 3 med din Galaxy Z . Och köpt skalet extra i en 3 butik ?

Om du har en försäkring hos 3 som täcker för din mobil , som är på runt 120 kr / månaden . Så är det bara mobilen den täcker & inga tillbehör . 
 

Men eftersom du köpt Skalet separat och ganska nyligen och möjligtvis har kvitto kvar , så skulle jag rekommendera att gå till butiken du köpte ifrån och visa upp skadan och se om dom kan ge dig en ny som garantiörende. 
 

Hoppas det löser sig för dig och har ett fint och helt skal . Tips är också att ha skärmskydd för undvika spruckna skärmar . 
 

Med vänlig hälsning, F 
 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies