Besvarat

Hur gör jag för att ångra ett köp?

  • 16 mars 2019
  • 1 svar
  • 57 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Har extremt dåligt nät. Hemma, inne i butiker, i bil mm. Den jobbar inte på 4g nät. Batteriet håller inte länge. Då mobile jobbar för att söka efter 4g nät. Har en Samsung 10 +. Hur gör jag för att ångra abonemang köpet. Riktig missnöjd. Tyvärr

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Jocke 18 mars 2019, 11:20

Hej @Nin.

Jag beklagar att du har sådana problem med täckningen. Önskar du ångra ditt köp på grund av det, då har du 14 dagars ångerrätt vid köp på distans. Du behöver ringa vår returavdelning för att ångra ett köp.

Kontaktuppgifter finner du här.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Nin.

Jag beklagar att du har sådana problem med täckningen. Önskar du ångra ditt köp på grund av det, då har du 14 dagars ångerrätt vid köp på distans. Du behöver ringa vår returavdelning för att ångra ett köp.

Kontaktuppgifter finner du här.

Svara