Har extremt dåligt nät. Hemma, inne i butiker, i bil mm. Den jobbar inte på 4g nät. Batteriet håller inte länge. Då mobile jobbar för att söka efter 4g nät. Har en Samsung 10 +. Hur gör jag för att ångra abonemang köpet. Riktig missnöjd. Tyvärr
bRedigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @Nin .
Jag beklagar att du har sådana problem med täckningen. Önskar du ångra ditt köp på grund av det, då har du 14 dagars ångerrätt vid köp på distans. Du behöver ringa vår returavdelning för att ångra ett köp.
Kontaktuppgifter finner du här.
Jag beklagar att du har sådana problem med täckningen. Önskar du ångra ditt köp på grund av det, då har du 14 dagars ångerrätt vid köp på distans. Du behöver ringa vår returavdelning för att ångra ett köp.
Kontaktuppgifter finner du här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.