iphone 12 leverans

  • 8 February 2021
  • 1 svar
  • 74 visningar

Min pappa beställde iPhone 12 den 28/01 idag är det den 08/02. Det har gått 8 arbetsdagar men när vi beställde telefonen sa ni att det tar 4-5 arbetsdagar. Ni ger ut falsk information, läste av många som skrev här inne och många hade samma problem och väntade på sin beställning:/

JeppePeppe för 3 år sedan

Hejsan @Moakih! Välkommen till 3Community :rainbow:

Vad tråkigt att höra att din pappa behövt vänta så länge på sin telefon, jag vet själv frustrationen när jag väntade på min iPhone förra året :sleeping:

Leveransen för telefonerna vi skriver på vår hemsida eller ger ut är en beräknad leveranstid. Vad det innebär är att den kan ändras beroende på lagerstatus, leveranser från Apple till oss med mera.

Jag hoppas och håller tummarna för att din pappa får sin telefon snart och blir nöjd med luren!

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Moakih! Välkommen till 3Community :rainbow:

Vad tråkigt att höra att din pappa behövt vänta så länge på sin telefon, jag vet själv frustrationen när jag väntade på min iPhone förra året :sleeping:

Leveransen för telefonerna vi skriver på vår hemsida eller ger ut är en beräknad leveranstid. Vad det innebär är att den kan ändras beroende på lagerstatus, leveranser från Apple till oss med mera.

Jag hoppas och håller tummarna för att din pappa får sin telefon snart och blir nöjd med luren!

Svara