Skip to main content
Aspirant
September 26, 2024

iPhone 16 pro max - leveranstid

• September 26, 2024
  • 260 svar
  • 32790 visningar

Tjena!

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

Det här ämnet är stängt för kommentarer

260 svar

Rookie
October 19, 2024

Min 16 Pro Max 512gb svart är nu på väg till

mig! Äntligen! Beställde 13/9. 

Fan va härligt, fick du nån notis att nu packas den eller något?

Nej fick notis av PostNord att ett paket registrerats ☺️

Entusiast
October 20, 2024

Var tvungen att gnugga mig i ögonen, min order står nu som ”Order Packas” 🤯 Beställde den 16/9.

Fan va härligt, fick du nån notis att nu packas den eller något?

Nej va inne i appen 73e gången för dagen och såg det 😂 fick inge mejl eller sms, kanske kommer när den är påväg.

Nykomling
October 20, 2024

Väntar med spänning på min telefon. Upptäckte alldeles nyss att det ser ut som om Tre (även Apple) har höjt priset på Max modellerna. 16 Pro Max med 512GB konfiguration beställde jag för totalt 18.720:-

Nu ligger de på 21.120:- hos Tre 🙄

Entusiast
October 21, 2024

Min order är fortfarande ”Ordern Packas” så nu kommer den väll va fast så i en månad 🤣 inte fått någon info från Postnord att den skulle vara påväg heller. 

Såg förövrigt att det stod faktisk väntetid på fler telefoner nu på tres hemsida, 128gb i olika färger tex.

Entusiast
October 21, 2024

Min order är fortfarande ”Ordern Packas” så nu kommer den väll va fast så i en månad 🤣 inte fått någon info från Postnord att den skulle vara påväg heller. 

Såg förövrigt att det stod faktisk väntetid på fler telefoner nu på tres hemsida, 128gb i olika färger tex.

Börjar tro att dom satte Ordern Packas för att ge någon falsk förhoppning så man skulle lugna sig 🤔

Entusiast
October 21, 2024

Äntligen!! 

Entusiast
October 22, 2024

Äntligen!! 

Yeeeeeeeeeeeey

Nykomling
October 22, 2024

Beställde min iPhone 16 Pro 128gb vit den 17/9 och den ändrade status till Ordern Packas igår äntligen!! 

Entusiast
October 22, 2024

Nu finns min telefon att hämta ut! Äntligen är denna misär slut, hoppas ni som fortfarande väntar får era snart!

Entusiast
October 23, 2024

#alla ;)

hur går det för er! Ni som beställt innan 20e, har ni fått era! Hur lång tid tog det från order packas till din hand? Ni som beställt efter den 20: samma frågor ;) Någon som fått en uppdatering specifikt på ProMax256gbSvart!?! Om ja: när la ni beställning. Vilken uppdatering har ni fått? 

känner att ni sitter jag lite på tankarna att det räcker, har rätt gott om tålamod, jag är förstående och känner ofta ”väntar man på något gott väntar man aldrig för länge” inställning. Men är lite absurt nu. 

lite tyst i tråden nu så antar att flera fått sina ?

Själv har det inte hänt något alls utöver robot smsen. 

till en helt annan fråga: tänkte sälja av min telefon i handen. (13pro) vad/hur förbereder man den inför försäljning!, ska man bara systemåterställa! Eller iCloud etc utloggning? Brukar köra alltid bra o ha en backup telefon i lådan, men skiter i det denna gången. 

// Caroline