Skip to main content

Tjena!

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

Vi valde fel butik helt enkelt. Shame on you mr Bush. 

Som jag ser det har 3 inte klarat sitt åtagande Kommer att tappa kunder 

Hur många väntar fortfarande på sina? Hoppas alla som beställt 13-20 sep iallafall fått sina 🥲

Har inte fått min, inte ens fått besked när den beräknas att komma..  beställde 25/9

Nu finns mobilen jag har beställt i lager för leverans 2-3 dagar men har ej fått uppdatering om på tres hemsida om att dom kommer att skicka mobilen. Detta känns väldigt trist att 3 inte kan prioritera att skicka iväg förhandsbokningar innan dom publicerar att mobilen finns i lager och skickas ut inom 2-3 dagar till nya köpare. 
Jag beställde en 16 PRO 256gb silver titan och en i vit titan den 19 september. 

Nu finns mobilen jag har beställt i lager för leverans 2-3 dagar men har ej fått uppdatering om på tres hemsida om att dom kommer att skicka mobilen. Detta känns väldigt trist att 3 inte kan prioritera att skicka iväg förhandsbokningar innan dom publicerar att mobilen finns i lager och skickas ut inom 2-3 dagar till nya köpare. 

Var såg du två-tre dagar någonstans?Jag såg 1-2 veckor på deras hemsida. Ett vagt besked som kan sträckas ut efter behov. Jag beställde 17/10 så väntan kan bli lång. I övrigt håller jag med dig att 3 har hanterat dessa beställningar riktig uselt. 

Var såg du två-tre dagar någonstans?Jag såg 1-2 veckor på deras hemsida. Ett vagt besked som kan sträckas ut efter behov. Jag beställde 17/10 så väntan kan bli lång. I övrigt håller jag med dig att 3 har hanterat dessa beställningar riktig uselt. 

På 3s hemsida just nu.

Såg det nu. Har fått besked att min beställning packas och kommer om två till tre arbetsdagar. Hoppas du oxå snart får besked

Står det för er att den skickas från CEVA Logiistics mobility? Varför står det inte tre? Min har nämligen skicktas men jag hoppas verkligen att de inte tappar bort den igen för då kommer jag tappa det asså.

Står det för er att den skickas från CEVA Logiistics mobility? Varför står det inte tre? Min har nämligen skicktas men jag hoppas verkligen att de inte tappar bort den igen för då kommer jag tappa det asså.

Ja det gjorde det så No worries. Vet inte varför men gissar på att det är något slags lager/leverantör.

Luren äntligen framme. Har ni andra märkt delay/dålig responsivness på tangentbordet på iphone 16 pro max när ni skriver? Det känns som det inte hinner med när man skriver och nej det är inte på grund av skärmskyddet. 

https://discussions.apple.com/thread/255769095?sortBy=rank

https://www.youtube.com/watch?v=nXr42FG5gLk

Lämna en kommentar