Jag har beställt den nya iPhone 17 Pro vit färg 256GB i lördags den 20:de september. Jag gick direkt på plats i butiken och beställde där. Arbetaren som hjälpte mig var jättetrevlig och sa att leveranstiden är ungefär 2-3 veckor. Men idag när jag loggade in i Mitt3 och kollade på beställningar står det ”Beställning Mottagen” som alltid men också att leveranstiden är beräknad på vecka 44? Då betyder det att jag kommer vänta 7 veckor totalt för att få beställningen. Detta är helt sjukt och verkligen gör mig förbannad.
Svar
iPhone 17 Pro Leveranstid
Bäst svar av Limpen
Hej
Vi har en tydlig rutin i att vi inte ska utlova en leveranstid, då vi inte vet när vi kommer kunna skicka ut mobiltelefonerna. Jag beklagar att detta har skett, och förstår verkligen din frustration. Om det skulle vara så att du vill avbryta ditt köp på grund av detta, rekommenderar jag att du återvänder till butiken.
Jag stänger denna tråd för ytterligare kommentarer då vi har samlat feedback och frågor om iPhone 17 i en annan tråd som du hittar här:
Det här ämnet är stängt för kommentarer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.