Skip to main content
Besvarat

Låsa upp telefon

• 25 december 2018
  • 1 svar
  • 228 visningar

Hur låser jag upp mobilen när jag får till svar ”försök lite senare” varje gång jag fyller i IMEI numret? Det verkar ju inte fungera!

Bäst svar av Nils

Hejsan @Camilla A !

Hur har det gått för dig med detta. Det kan vara så att det var ett temporärt fel, men det kan vara så att du behöver ta kontakt direkt med kundservice för att få hjälp med en upplåsning. Jag har varit med om att det kan uppstå problem om telefonen har bytts ut i samband vid t.ex reparation.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 823 kommentarer
  • Svar
  • 7 januari 2019
Hejsan @Camilla A !

Hur har det gått för dig med detta. Det kan vara så att det var ett temporärt fel, men det kan vara så att du behöver ta kontakt direkt med kundservice för att få hjälp med en upplåsning. Jag har varit med om att det kan uppstå problem om telefonen har bytts ut i samband vid t.ex reparation.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies