Skip to main content
Nykomling
December 12, 2018
Besvarat

Lägga till mobil på befintligt abonnemang

• December 12, 2018
  • 2 svar
  • 1486 visningar
Kan jag lägga till en ny mobil på ett befintligt abonnemang? Med vänlig hälsning, Eva
Bäst svar av Jocke
Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!

Precis som @Chipsgeneralen är inne på går det bra att addera en mobiltelefon på t.ex. avbetalning på ditt befintliga abonnemang. Har du mindre än tre månader kvar av din bindningstid eller kanske ingen bindningstid alls. Då kan du förlänga abonnemanget med en ny bindningstid på 24 månader + mobil.

2 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
December 12, 2018
Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!
Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
Jocke
Pensionerad Moderator
JockePensionerad ModeratorSvar
Pensionerad Moderator
December 20, 2018

Precis som @Chipsgeneralen är inne på går det bra att addera en mobiltelefon på t.ex. avbetalning på ditt befintliga abonnemang. Har du mindre än tre månader kvar av din bindningstid eller kanske ingen bindningstid alls. Då kan du förlänga abonnemanget med en ny bindningstid på 24 månader + mobil.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.