Skip to main content
Besvarat

Lägga till mobil på befintligt abonnemang

  • 12 december 2018
  • 2 svar
  • 1168 visningar

Kan jag lägga till en ny mobil på ett befintligt abonnemang? Med vänlig hälsning, Eva

Bäst svar av Jocke

Chipsgeneralen skrev:
Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!


Precis som @Chipsgeneralen är inne på går det bra att addera en mobiltelefon på t.ex. avbetalning på ditt befintliga abonnemang. Har du mindre än tre månader kvar av din bindningstid eller kanske ingen bindningstid alls. Då kan du förlänga abonnemanget med en ny bindningstid på 24 månader + mobil.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 20 december 2018
Chipsgeneralen skrev:
Absolut, det kan du självklart göra. Det lättaste är att ringa Kundservice så kommer dom hjälpa dig!


Precis som @Chipsgeneralen är inne på går det bra att addera en mobiltelefon på t.ex. avbetalning på ditt befintliga abonnemang. Har du mindre än tre månader kvar av din bindningstid eller kanske ingen bindningstid alls. Då kan du förlänga abonnemanget med en ny bindningstid på 24 månader + mobil.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies