Besvarat

leveranstid Iphone 11

  • 1 November 2019
  • 1 svar
  • 255 visningar

Hej! 
 

Jag ser att ni får väldigt med kommentarer kring leveranserna på iPhone 11 men har en fråga kring min leverans jag med... 

Jag va i kontakt med er kundservice för ca 1 vecka sedan och då fick jag äntligen efter mer än 1 månads väntan (beställde 18e sept) en uppdatering på min leveransstatus. Det stod vecka 44-45 vilket gjorde mig otroligt glad men nu har vecka 44 gått och när jag gick in idag står det vecka 45-46... 

Min frågan är väl mest om detta ska fortsätta hända? Hur många veckor till kan det ta? Kommer jag få mobilen innan jul? 

Otroligt ledsen att det blivit så här trassligt. 
 

tacksam för svar!
//Carolina 

icon

Bäst svar av JeppePeppe 4 November 2019, 08:44

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Carolinajansson46 ! Varmt välkommen hit till 3Community :grin:

 

Tråkigt att höra att din telefon inte kommit fram ännu. Det är väldigt väldigt många som tagit del av både det grymma förköpserbjudandet som var, men även många beställningar efter det och därav har det varit en väldigt lång leveranstid på dessa. Precis som det står på sidan så är leveransinformationen är baserad på beräknad efterfrågan och uppskattad leverans av mobiler från Apple till oss. Alltså kan den uppskattade tiden som står på sidan ändras med kort varsel.


Jag håller tummarna om att du har din telefon snart! :right_facing_fist::right_facing_fist:

Svara