Besvarat

Leveranstid - iPhone SE

  • 16 July 2018
  • 3 svar
  • 395 visningar

  • Nykomling
  • 1 kommentar
Hej!

jag beställde en iphone se den 6 juli. Den har inte kommit än, ej heller besked på när den kommer. Vet ni när den kommar?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Jocke 18 July 2018, 08:38

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @Bop och varmt välkommen till 3Community!

Jag har kollat igenom vår hemsida och där framgår det nämligen under varje telefonmodell vad den beräknade leveranstiden är. Just nu kan jag se att det är ca 1 veckas leveranstid oavsett vilken färg du har beställt av just den modellen.

Gå gärna in på tre.se och håll koll där.

Är det en förlängning du har gjort av ett redan befintlig abonnemang. Då kan jag passa på att tipsa om att du kan se när din abonnemangsform ändras på Mitt3. Det innebär att din telefon har skickats.
Det har ju nästan gått två veckor sedan jag beställde. På mitt tre kan jag se att abonnemanget går ut 20180721. Betyder det att telefonen inte är skickad än? När jag beställde fick jag besked att den skulle komma förra veckan. Jag skulle vilja ha lite klarare besked.

1) är den skickad än.
2) när kan jag räkna med att den kommer?

vänliga hälsningar Bo P
Användarnivå 5
Emblem +10
Det har ju nästan gått två veckor sedan jag beställde. På mitt tre kan jag se att abonnemanget går ut 20180721. Betyder det att telefonen inte är skickad än? När jag beställde fick jag besked att den skulle komma förra veckan. Jag skulle vilja ha lite klarare besked.

1) är den skickad än.
2) när kan jag räkna med att den kommer?

vänliga hälsningar Bo P


Eftersom ditt ärende gäller en specifik beställning skulle du behöva komma i kontakt med vår kundservice och be dem att se över din beställning.

Svara